Zasady Rezerwacji, Anulowania i Zwrotów
Zaliczki na Konsultację / Zabieg
1. Zaliczki na Konsultację
Rezerwacje na konsultację wstępną zazwyczaj nie wymagają zaliczki, z wyjątkiem sytuacji określonych w Zasadach Anulowania i Nieobecności na Wizycie.
2. Zaliczki na Zabiegi
2.1 Zaliczka na Zabieg
Rezerwacje zabiegów wymagają zaliczki w wysokości do (PLN 1,200) w momencie dokonywania rezerwacji. Zaliczki można również wpłacić telefonicznie kartą płatniczą lub w klinice — gotówką albo kartą. Zaliczka na zabieg jest w pełni zaliczana na poczet kosztu zabiegu, jeśli pacjent zdecyduje się na jego wykonanie, z wyjątkiem sytuacji określonych w Zasadach Anulowania i Nieobecności na Wizycie. Pacjenci są informowani o tym w momencie rezerwacji zabiegu.
2.2 Zwrot Zaliczki na Zabieg
- Jeśli zdecydujesz się nie kontynuować zabiegu, zaliczka na zabieg jest zwrotna do tygodnia przed zaplanowaną wizytą. Jednakże proces zwrotu może potrwać do 21 dni roboczych.
- Jeśli skontaktujesz się z nami w celu anulowania zabiegu na mniej niż siedem dni przed zaplanowaną wizytą, wówczas zostanie pobrana cała zaliczka na zabieg (100%).
Zasady Anulowania i Nieobecności na Wizycie
W Medica Stem Cells rozumiemy, że mogą zdarzyć się sytuacje, w których będziesz musiał odwołać wizytę z powodu obowiązków zawodowych, rodzinnych lub nagłych wypadków. Niemniej jednak, gdy nie skontaktujesz się z nami w celu anulowania wizyty, możesz uniemożliwić innemu pacjentowi uzyskanie niezbędnego leczenia regeneracyjnego. Z drugiej strony, może się zdarzyć, że nieodwołanie wizyty przez innego pacjenta wpłynie na Ciebie, gdy nie będziemy mogli zaplanować Twojej wizyty z powodu rzekomo “w pełni zarezerwowanego” harmonogramu.
Aby szanować potrzeby medyczne innych pacjentów, prosimy o uprzedzenie nas i natychmiastowy kontakt z Kliniką Medica Stem Cells, jeśli nie będziesz w stanie pojawić się na wizycie. Pozwoli to nam przekazać czas innemu pacjentowi, który potrzebuje leczenia.
Naszym celem jest zapewnienie wysokiej jakości indywidualnej opieki medycznej w odpowiednim czasie. W związku z tym, w Medica Stem Cells wdrożyliśmy politykę anulowania i nieobecności na wizytach. Polityka ta pozwala nam lepiej wykorzystać dostępne terminy dla pacjentów potrzebujących leczenia regeneracyjnego.
1. Polityka Anulowania
Jeśli musisz anulować zaplanowaną wizytę, wymagamy, abyś skontaktował się z nami przynajmniej dwa dni robocze (48 godzin) przed wyznaczonym terminem. Wcześniejsze anulowanie umożliwi innemu pacjentowi dostęp do terminowej opieki medycznej, ponieważ wizyty cieszą się dużym zainteresowaniem.
1.1 Jak Anulować Swoją Wizytę
Aby anulować wizytę, prosimy o kontakt telefoniczny z naszą kliniką w godzinach 8:00 – 16:00 z Polski pod numerem +48 71 707 9000, Wielkiej Brytanii pod numerem +44 (0) 20 8168 2000, z Irlandii pod numerem +353 (0) 1 298 8000 lub z Zjednoczonych Emiratów Arabskich pod numerem +971 800 012 0001. Możesz również anulować wizytę drogą mailową w ciągu 48 godzin po godzinach pracy kliniki, wysyłając wiadomość na adres info@medicastemcells.pl.
2. Spóźnienie na Zaplanowaną Wizytę
W Medica Stem Cells rozumiemy, że opóźnienia mogą się zdarzyć; jednak musimy starać się, aby inne wizyty i konsultacje z lekarzami odbywały się punktualnie. Jeśli się spóźniasz, prosimy o powiadomienie recepcji kliniki.
Jeśli pacjent spóźni się o 15 minut na zaplanowaną wizytę, może być konieczne poczekanie na wizytę u lekarza lub alternatywnie możemy zaplanować nowy termin.
3. Opłaty za nieobecność na wizycie/Opóźnione anulowanie wizyty
3.1 Opóźnione anulowanie
Opóźnione anulowanie jest uznawane, gdy pacjent nie odwoła swojej umówionej wizyty z co najmniej dwudniowym (48 godzin) wyprzedzeniem.
3.1.1 Wizyty konsultacyjne
Pierwsze opóźnione anulowanie: uprzejme przelożenie wizyty.
Drugie opóźnione anulowanie: opłata w wysokości 50% ceny konsultacji zostanie naliczona, a 100% ceny konsultacji jako depozyt będzie wymagane do ponownego umówienia wizyty.
Trzecie opóźnione anulowanie: zostanie naliczona opłata w wysokości 100% depozytu za konsultację.
3.1.2 Wizyty terapeutyczne
Opóźnione anulowanie: zostanie naliczona opłata w wysokości 100% depozytu za leczenie.
3.2 Polityka nieobecności na wizycie / Brak pojawienia się
Nieobecność na wizycie / Brak pojawienia się to sytuacja, gdy ktoś nie stawi się na wizycie, nie anulując jej z co najmniej dwudniowym (48 godzin) wyprzedzeniem. Nieobecność w wyznaczonym czasie wizyty zostanie zapisane w Twoich aktach jako “Brak pojawienia się”.
3.2.1 Wizyty konsultacyjne
Pierwsza nieobecność na wizycie konsultacyjnej / brak pojawienia się: 100% ceny konsultacji jako depozyt będzie wymagane do ponownego umówienia wizyty.
Druga nieobecność na wizycie konsultacyjnej / brak pojawienia się: zostanie naliczona opłata w wysokości 100% depozytu za konsultację.
3.2.2 Wizyty terapeutyczne
Nieobecność na wizycie terapeutycznej / brak pojawienia się: zostanie naliczona opłata w wysokości 100% depozytu za leczenie.
Ogólne Zwroty Medyczne
Wszystkie nasze procedury i zabiegi są przeprowadzane zgodnie z najwyższymi standardami. Również przestrzegamy Polityki Kontroli Infekcji. Niemniej jednak, czasami wyniki mogą nie spełniać oczekiwań pacjenta z powodu różnych możliwych czynników. Jeśli nie jesteś całkowicie zadowolony ze swojego zabiegu lub procedury (jest to rzadkie, ale się zdarza), gorąco zachęcamy do wyrażenia swojej opinii i uwag.
Jednakże, jak w przypadku każdej procedury medycznej, wyniki zabiegów chirurgicznych nieinwazyjnych również nie są gwarantowane, a w małym odsetku pacjentów te procedury mogą okazać się nieskuteczne. Decyzja o podjęciu takich procedur leży na własne ryzyko pacjenta. Kliniki Medica Stem Cells nie oferują zwrotów w tej kwestii.
Kursy leczenia i/lub opłaty za leczenie opłacone z góry
Prosimy pamiętać, że kursy leczenia są nieprzenoszalne i muszą zostać zrealizowane w ciągu sześciu miesięcy od pierwotnej daty zakupu. Po tym czasie, prosimy pamiętać, że kredyt na leczenie traci ważność i nie może być wykorzystany. Wszelkie opłacone z góry zabiegi muszą zostać wykonane przez pacjenta określonego w momencie zakupu i nie mogą być przenoszone pomiędzy pacjentami ani przekazywane jako prezent w żadnym przypadku.
Komentarze, Sugestie i Skargi
Kliniki Medica Stem Cells dążą do przekraczania oczekiwań naszych pacjentów, oferując wyjątkową obsługę, standardy opieki oraz obsługę klienta. Jest to nasz główny cel zarówno w trakcie, jak i po leczeniu. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie są Państwo zadowoleni z doświadczenia, prosimy o kontakt z nami. Z całym szacunkiem witamy Państwa opinie w celu poprawy naszych usług. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej je naprawić. Jeśli chcieliby Państwo do nas napisać, prosimy o kontakt pod adresem: info@medicastemcells.pl
Skargi pisemne będą potwierdzone w ciągu 2 dni roboczych, a naszą formalną odpowiedź na skargę przekażemy w ciągu 20 dni roboczych.